SEVENTEEN (세븐틴) - Getting Closer (숨이 차) (Color Coded Lyrics Eng/Rom/Han/가사)


  • Am Vor Monat

    JaeguchiJaeguchi

    Dauer: 3:07

    All Rights Administered by Pledis Entertainment
    • Artist: SEVENTEEN (세븐틴)
    • Song ♫: 숨이 차 (Getting Closer)
    • Album: YOU MADE MY DAY: Prequel
    • Released: 2018.12.21
    • Members: S.Coups, Jeonghan, Joshua, Jun, Hoshi, Wonwoo, Woozi, DK, Mingyu, The8, Seungkwan, Vernon, Dino
    • My bias: Hoshi

    Lyrics may be not 100% accurate, sorry for mistake!
    Korean: 17_HAMZZI
    Rom: Jaeguchi
    English: 17_HAMZZI
    Photo scans by MinieS1713
    ..............................................................................
    • SUBSCRIBE ▶️ bit.ly/2ORLEk1
    • REQUEST SONG HERE: goo.gl/9G5rQx
    • FOLLOW ME: facebook.com/SB286
    instagram.com/jaekuchi
    ................................................................................
    • No copyright infringement intended / Don't reupload
    VIdeo made by Jaeguchi

    seventeen getting closer  seventeen getting closer lyrics  세븐틴 숨이 차  세븐틴 숨이 차 가사  lyrics  jaeguchi  

Linda Park
Linda Park

I need a fanchant lyrics for this song:)

Vor 4 Stunden
Latoyah Peapea
Latoyah Peapea

Omg i got myself into seventeen use to like bts *jeong Han *Jun *Mingyu

Vor 4 Stunden
Smol Cake roll
Smol Cake roll

Wonwoo not rapping???????

Vor 19 Stunden
프헬
프헬

0:16에 오타가 있네요! '부쳐'가 아니라 '부디쳐' 입니다!

Vor Tag
MinaLisSeulKook MyouManoKangJeon
MinaLisSeulKook MyouManoKangJeon

Dino was smiling tho. 😂😂 and im done this. :) then wtf uji?

Vor Tag
lєαfчєclípsє
lєαfчєclípsє

I got an ad of HOME by seventeen ahahahahahahah

Vor Tag
ღ 장우_ ღ
ღ 장우_ ღ

Omg seungkwan’s face look so lost

Vor Tag
Ael Arlex
Ael Arlex

*S.Coups starts rapping* Me : SEUNG CHEOL CALM DOWNNN

Vor 2 Tage
Nomin biaz-
Nomin biaz-

0:33 where is the lyrics? Maybe you forgot

Vor 2 Tage
쯔악쨕스
쯔악쨕스

부쳐야 부딪혀야?

Vor 2 Tage
:황현진
:황현진

0:12 0:36

Vor 2 Tage
N Nabilah
N Nabilah

I'm seriously thought that woozi said America

Vor 2 Tage
KookieJin Kpoopers101
KookieJin Kpoopers101

Joshua should get more parts

Vor 2 Tage
Sariga Im
Sariga Im

The beginning just kills me every time!! Like help!!

Vor 2 Tage
My favourite kookies are suga kookies.
My favourite kookies are suga kookies.

Why the frick frack lemon shat are they so serious?

Vor 2 Tage
• chimmy •
• chimmy •

seventeen : let's all look at the diddly darn camera and not tell hoshi

Vor 3 Tage
권순찌
권순찌

❤️이번 컴백 힘내자❤️ 다치지말고 ㅜㅠㅠ😢

Vor 3 Tage
es bee
es bee

love dk's voice oh my god

Vor 3 Tage
Rebecca S
Rebecca S

I seriously thought they said "commit to memory" (as in wanting to memorize everything abt the person) not "come into my meori" shfjkhsjkh

Vor 3 Tage
Reyna Torres
Reyna Torres

Let's all look at the camera and not tell Hoshi. 😂😂🤣🤣😘😘 I'm asking myself why hoshi is looking to the side when everybody is looking at the camera and why dino is smiling when everyone is serious

Vor 4 Tage
Tina Deng
Tina Deng

0:45 Joshua was bit is my favourite part😍

Vor 4 Tage
Tina Deng
Tina Deng

Dino is the only one smiling and the rest look like they're taking a mug shot😂😂

Vor 4 Tage
Lou B.
Lou B.

ERA ESSE VOCAL QUE VOCÊ QUERIA? ENTÃO TOMA

Vor 4 Tage
monbooboo the fool
monbooboo the fool

*let's all look forward and not tell Hoshi*

Vor 5 Tage
R1VII
R1VII

damn their music is DOPE

Vor 5 Tage
Deborah Cheong
Deborah Cheong

0:17 - i know it's not 'booty call', but i still sing bootycall lol

Vor 5 Tage
Wonu's lost eggeu tarteu
Wonu's lost eggeu tarteu

A moment of silence for those people who dislike this song...

Vor 6 Tage
S VT
S VT

정한이 파트에 슈아로 했다니!!!!

Vor 6 Tage
Stephanie Jung
Stephanie Jung

Where'd you get the photos from

Vor 7 Tage
victoria balvin
victoria balvin

MY SWEET *WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOZI*

Vor 7 Tage
mylifeisasackofkpopmemes
mylifeisasackofkpopmemes

Dk's voice at 2:17 is heaven

Vor 7 Tage
Xenon Infires
Xenon Infires

I'm new to seventeen and this song is fire 🔥 🔥 🔥 and Vernon's rap is so fast 👌 oof this song is just amazing 👍

Vor 8 Tage
SONGBIRDS
SONGBIRDS

2:54 THAT SUBTLE GROWL HOLY SHIT

Vor 8 Tage
Tory Reid
Tory Reid

love this song they all look soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo good

Vor 8 Tage
Teryn Tominaga
Teryn Tominaga

the pictures look like really good digital art

Vor 9 Tage
Elina Lee
Elina Lee

Honestly I'm an ARMY(BTS fan) But these are one of the only songs I like from other k-pop groups... :)

Vor 9 Tage
Cutie Jiminie
Cutie Jiminie

woozi and the8 killed it i loved their parts

Vor 9 Tage
Kpoptrashqueen
Kpoptrashqueen

Bro Woozi looks like a total god....like WOW!!!!

Vor 10 Tage
orieo
orieo

i swear this song is legit what a creep would say but seventeen can make it less sound creepy idk lol

Vor 10 Tage
Nurfitri Ramadhani
Nurfitri Ramadhani

i'm forever jeon won woo

Vor 11 Tage
Nurfitri Ramadhani
Nurfitri Ramadhani

i love wonwoo i love mingyu i love s.coups i love jeonghan i love d.k [daekhyun] i love hoshi i love woozi i love seenteen

Vor 11 Tage
[영원한 캐럿]ˇ해듕
[영원한 캐럿]ˇ해듕

가사 다 안맞아요;;

Vor 11 Tage
Jeongin’s Wife
Jeongin’s Wife

*This is faster than Eminem’s God rap*

Vor 11 Tage
Emana UWU
Emana UWU

0:46 Woozi has like a damn good serious and rude voice 😂 So hoooooot🔥🔥🔥😍

Vor 11 Tage
예림
예림

0:13 내 머리속을 파고들어 더더더 아닌가용

Vor 12 Tage
lєαfчєclípsє
lєαfчєclípsє

uhh shua’s pic doesnt look...shuaish??

Vor 12 Tage
Abby Roose
Abby Roose

I love how everyone's serious and then there's Dino 😂

Vor 12 Tage
베어큐브
베어큐브

야아아아! 캐럿들 진짜 자랑스럽다! #CARAT1STWIN

Vor 13 Tage
Luckums
Luckums

why is it not on spotify? i need it

Vor 13 Tage
BTS IS LOVE
BTS IS LOVE

1:31~1:36

Vor 13 Tage
BTS IS LOVE
BTS IS LOVE

1:30~1:36

Vor 13 Tage
come into my 머리
come into my 머리

"Come into my meori" why i find it so fckn cute?😂

Vor 13 Tage
Millie Waters
Millie Waters

Woozi: " My heart continues to grow" Members: "Yeah But you don't" Made it up on the spot 😂

Vor 14 Tage
Millie Waters
Millie Waters

+Sadaf Naureen Thanks xx

Vor 4 Stunden
Sadaf Naureen
Sadaf Naureen

You deserve more likes

Vor 6 Stunden
hultea
hultea

jun’s voice is so soft i can’t :(✨

Vor 14 Tage
초코마카롱
초코마카롱

이 가사 추측인가요?? 네이버에 쳐도 가사가 안나오네요....

Vor 14 Tage
예림
예림

추측이에요!

Vor 12 Tage
Purple Clefairy
Purple Clefairy

"come into my meori" oh golly

Vor 14 Tage
Khanh Linh
Khanh Linh

I dunno why can they dislike this masterpiece???

Vor 15 Tage
ᄋtvᄋ
ᄋtvᄋ

0:33초에버논가사가없어져있는데요

Vor 15 Tage
fruitytae
fruitytae

0:38 why does it sound like "america" lol

Vor 15 Tage
global seventeen
global seventeen

everyone: 😐 chan: 😇

Vor 15 Tage
MochiA
MochiA

Who else can hear "America"?

Vor 15 Tage
Filha de MinSung
Filha de MinSung

1:12 Minghao's Wonhae killed it all ❤❤❤❤❤

Vor 15 Tage
김보영
김보영

잘 보고 있어요 다음에는 호시의 touch 올려주실 수 있나요??

Vor 15 Tage
Fluffy Suga Kookies
Fluffy Suga Kookies

0:30 the little bitch was speaking English and I didnt realize damn you Vernon and your visuals distracting me from my mother tongue

Vor 15 Tage
힛또ᄒ
힛또ᄒ

0:36 중독성 대박이다 ㅜㅜ ❤

Vor 15 Tage
Joma Ipio
Joma Ipio

what font at the title?

Vor 16 Tage
MonbebeArmy
MonbebeArmy

This is so good, they popped off the beat is 🔥🔥

Vor 16 Tage
무미랑
무미랑

부쳐× 부딪혀○

Vor 16 Tage
Julián Fulladosa
Julián Fulladosa

Wanhae lo dice wonwoo al final, no dino

Vor 16 Tage
Taehyung Paradise
Taehyung Paradise

Y’all understand that Jeonghan literally only has 2 lines right and Mingyu and Wonwoo have barely any? Istg I honestly feel bad that there are 13 members sometimes cuz there’s gonna be that one person that just seats back and relaxes while the rest are practicing their lines.

Vor 16 Tage
Beetroot Banana
Beetroot Banana

My *bias* *is* *Jeonghan* 🙃

Vor 16 Tage
Beetroot Banana
Beetroot Banana

Hello carrats! 😍😍 U stan a great group! ☺️ I just discover them, this is the first song I heard from them. Also I love how peaceful you guys are! ❤️ you seem united always 😱 FIGHTING! 💕

Vor 16 Tage
Jacquelynn Ho
Jacquelynn Ho

I’m *SO* mad this isn’t on iTunes yet. I’m not even a carat! Actually this is like only the SECOND song by seventeen I actually listened to the whole thing of! *I NEED ON ITUNES NOW*

Vor 16 Tage
berotheandroid
berotheandroid

when is this coming to Spotify thanks.

Vor 16 Tage
Yeon Kimin
Yeon Kimin

Just a few corrections💕 - 0:30 is Jun not Hoshi - 0:31 Vernon says "paralyze paralyze me. I cannot cannot do anything. 내 어둠 속 Sinking Sinking 더 깊이 내 어둠 속 Sinking Sinking 더 깊이" - 0:53 is Jeonghan not Joshua - 2:37 is Mingyu saying "Somebody Shine Me Light Nobody Feel Me Nah 내 친구들 어디야 Yeh Yeh Yeh Yeh" - 2:43 is wonwoo saying "Somebody Shine Me Light Nobody Feel Me Nah 내 친구들 어디야 Yeh Yeh Yeh Yeh" - 2:58 is Vernon and Dino - 3:00 Is DK and Wonwoo ** sorry if I forgot some. No hate. I Love your channel💖

Vor 16 Tage
Spoonful of Suga
Spoonful of Suga

Why isn’t this on apple music?

Vor 16 Tage
Maura Nichols
Maura Nichols

Jun and Dino look like they wanna kill somebody lol

Vor 16 Tage
lmaoyoongs
lmaoyoongs

*THEY ALL LOOK SO DEADLY, THEN I SEE CHAN*

Vor 16 Tage
Sara Van Dorsselaer
Sara Van Dorsselaer

Dino: a Maknae so bright that even when they have the most bad boy concept ever he smiles so bright

Vor 17 Tage
exo my sunshine
exo my sunshine

litt🔥

Vor 17 Tage
Sarah :3
Sarah :3

Soooo good

Vor 17 Tage
Sarah Andersen
Sarah Andersen

At first I was like: Who’s Jo shua? Then I looked at the picture and realized: Oh it’s just Joshua 😂

Vor 17 Tage
sevilla kim
sevilla kim

HI CARAT!

Vor 17 Tage
sevilla kim
sevilla kim

WONHAE💜

Vor 17 Tage
sevilla kim
sevilla kim

getting closer❤️

Vor 17 Tage
sevilla kim
sevilla kim

I like part of joshua too

Vor 17 Tage
sevilla kim
sevilla kim

Woozi is my fav part💜

Vor 17 Tage
sevilla kim
sevilla kim

0:36 ❤️

Vor 17 Tage
sevilla kim
sevilla kim

jeonghan💜✨

Vor 17 Tage
Layla Nightlock
Layla Nightlock

"deep inside i want you to come, come, come."

Vor 17 Tage
Mrs. Fangirl
Mrs. Fangirl

1:31

Vor 17 Tage
BTS IS LOVE
BTS IS LOVE

1:28

Vor 17 Tage
BTS IS LOVE
BTS IS LOVE

1:36

Vor 17 Tage
BTS IS LOVE
BTS IS LOVE

1:37

Vor 17 Tage
yunbtssvtsam
yunbtssvtsam

I just dance to this and I can’t breathe anymore I’m so proud of them

Vor 17 Tage
Thea Yang
Thea Yang

Vernon rap is like my boyfriend I can't understand 😅😂

Vor 18 Tage
myBUTERA ariana
myBUTERA ariana

WHEN MINGYU SINGS OR RAPS HE'S FABULOUS TO LISTEN OMG

Vor 18 Tage
Lisa Oppa
Lisa Oppa

aww Dino is so cute~

Vor 18 Tage
Dinda Oktaviastuti
Dinda Oktaviastuti

I like this

Vor 18 Tage
사람
사람

왜 아직 정확하게 공개되지도 않은 가사를 굳이 올리는 이유가 뭔가요 제대로 된 전달도 하지못하는데 말이죠

Vor 18 Tage